معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

ویدئو | شعرخوانی شاعران افغانستانی در محضر رهبر انقلاب

  • کد خبر: ۱۰۴۹۵۴
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
ویدئو | شعرخوانی شاعران افغانستانی در محضر رهبر انقلاب
حضور در شب شعری که به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، برای بسیاری یک آرزو است. در این بین تعدادی از شاعران افغانستانی این فرصت را داشته‌اند که در طول سالیان مختلف در حضور رهبری شعر بخوانند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ افغانستانی‌های فرهنگی به شب شعر رهبر انقلاب نگاه متفاوتی دارند. با توجه به اینکه زبان فارسی در افغانستان زبان همه مردم این کشور نیست و وضعیت زبان فارسی در افغانستان تعریف چندانی ندارد و برخی چشم دیدن فارسی‌ زبانان را در این کشور ندارند، به همین خاطر حضور شاعرانی از این مردم در مراسم شب شعر رهبر انقلاب برای آنان اهمیت زیادی دارد.

شعرخوانی سیده تکتم حسینی در حضور رهبر انقلاب

تعداد بازدید : 717
 
شعرخوانی سید سکندر حسینی در حضور رهبر انقلاب
 
تعداد بازدید : 505
 
شعرخوانی حمید مبشر در حضور رهبر انقلاب
 
 
شعرخوانی حکیم علیپور در حضور رهبر انقلاب
 
 
شعرخوانی احمد ندیم در حضور رهبر انقلاب
 


شعرخوانی ابوطالب مظفری در حضور رهبر انقلاب



شعرخوانی محمدکاظم کاظمی در حضور رهبر انقلاب
 
 
شعرخوانی عاطفه جعفری در حضور رهبر انقلاب


شعرخوانی صفرعلی احمدی در حضور رهبر انقلاب

 

گزیده‌ای از اشعار آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->